reklama

Moj prvy blog

Vela zivotnych situacii ma motivovalo k myslienkam ktore mi virili v hlave a vzdy som mala vnutornu potrebu polozit ich na papier. Nikdy som si vsak nenasla cas, ci nenazbierala odvahu skutocne ich zhmotnit. Mozno som nenasla spravne slova. No dnes sa to zmeni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zakladam si blog. Pre vnutornu potrebu. Pre moznost vysporiadat sa s trapenim aj inak ako placom ci hnevom, pre moznost podelit sa o drobne radosti kazdodenneho zivota. Pre vyjadrenie rozhorcenia ci uzasu nad vsetkym co sa mi pripletie do cesty. A pre mnoho ineho.

Vitam sa tymto na svojou prvom blogu :)

Lucia Slimakova

Lucia Slimakova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mama na plny uvazok Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu