reklama

Najlepsie veci v zivote su zadarmo

"Havo poot" odtrhnem hlavu od pocitaca a zahladim sa na nu. Pozera na mna sibalskym pohladom, vycerene jednotky, dvojky aj trojky a drobnou ruckou ukazuje kamsi za seba. "Pjosiiiiim!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Neochotne zleziem z gauca a spustim sa na kolena. Nedovercivo sa na mna pozrie, akoby si nebola ista kto som. Vyplazim jazyk, zavrtim zadkom a zacnem dychcat. Uz je to jasne. Stastna sa predo mnou rozbehne a ja ju vzapati stvornozky nasledujem. Za prvym rohom spomalim a stratim sa jej. Vrati sa, ja vystartujem a vo chvili ked sa otoci, aby mi utiekla, kusnem ju do zadku. S laskou a taaaak nezne ako sa len moze kusknut dvojrocne babo. "Aaaaaaaaaaale mamiiii, nerooooob" a ruckou mi odtlaca usta ... zase ju pustim, necham ju vojst do svojej izbicky, chvilu ja nahanam okolo stola, kym po nej skocim a steklim ju a kusem a slintam a bresem a ona sa smeje, chichuna, rehoce chuda male az sa zadusa, uz uz sa pocikat ..... a ja si uvedomim usmev na mojej tvari a nekonecnu radost. Este sa chvilu hrame a blaznime, potom sa dvihnem za povinnostami, no skor nez stihnem odist, zrazu na mna zavola: "mamiiii" ... "ano srdiecko" .... "lubim ta". Tazko prehltnem, zatrasie sa mi hlas a odpoviem: "Aj ja ta lubim zlaticko". Slzy mi zaleju oci. Naciahne ku mne svoje rucky a ja ju vzapati dviham a tulim k sebe to drobne telicko, polozi si na mna hlavku a ja citim ako je spokojna. O chvilku ju dvihne, pozrie na mna, pohladka ma po vlasoch a povie "mami, nepjac" ... a ja sa rozrevem ako male dieta, spontanne a nezadrzatelne, slzy mi stekaju po licach velke ako hrach.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nic na svete nevyvazi tento pocit, ziadne peniaze, domy, auta ci luxusne dovolenky, najnovsie kolekcie topanok ci oblecenia. Laska, objatie ci usmev nas nestoja nic. Paradoxne cele dni travime svoje zivoty v svetoch materialnych a na tie skutocne, plnohodnotne a tak dolezite nam zvycajne neostava cas, chut ci energia.

Som dojata, nekonecne stastna a .... NAJBOHATSIA na svete

Lucia Slimakova

Lucia Slimakova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mama na plny uvazok Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu