reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Slimakova

Lucia Slimakova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mama na plny uvazok Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Prosite si konika?

Lucia Slimakova

Prosite si konika?

Cestujem dnes busom do nemenovaneho hypermarketu na nakup, najblizsia zastavka je moja, tak sa priebezne tlacim k dveram nech stihnem vystupit. Zrazu mi do oci udrie dlha tmava hriva jednej slecny a v nej .... lucny konik.

  • 11. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 520x
  • 0
Moj prvy blog

Lucia Slimakova

Moj prvy blog

Vela zivotnych situacii ma motivovalo k myslienkam ktore mi virili v hlave a vzdy som mala vnutornu potrebu polozit ich na papier. Nikdy som si vsak nenasla cas, ci nenazbierala odvahu skutocne ich zhmotnit. Mozno som nenasla spravne slova. No dnes sa to zmeni.

  • 22. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu