reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Slimakova

Lucia Slimakova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mama na plny uvazok Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Politika nie je viera alias naco ma chcete ukecat tentokrat?

Lucia Slimakova

Politika nie je viera alias naco ma chcete ukecat tentokrat?

"Uver a uvidis zazrak", to su slova Kristove a hoc si do kolonky vierovyznanie pisem status ateista, moje vnutro to citi trochu zlozitejsie. No napriek tomu verim tymto slovam v plnej hlbke ich rozsahu. A vobec tu nejde o to uverit aby sme nejaky zazrak videli. Mali by sme verit bez zistnych dovodov. Neocakavat prichod zazraku. Je jedno ci sa to tyka viery, alebo kazdodenneho zivota, jednoducho robit to comu naozaj verime a stat si za tym a neohybat svoje nazory a postoje podla aktualneho pocasia.

  • 1. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 368x
  • 5
Najlepsie veci v zivote su zadarmo

Lucia Slimakova

Najlepsie veci v zivote su zadarmo

"Havo poot" odtrhnem hlavu od pocitaca a zahladim sa na nu. Pozera na mna sibalskym pohladom, vycerene jednotky, dvojky aj trojky a drobnou ruckou ukazuje kamsi za seba. "Pjosiiiiim!"

  • 25. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 930x
  • 9
Hrdi na rodinu

Lucia Slimakova

Hrdi na rodinu

pred par dnami prebehol mojou pozornostou odkaz na toto podujatie. Nadsena titulkom a pozitivne inspirovana, rozhodla som zucastnit, spolu s detmi. Potom som si vsak precitala podrobnejsie informacie a moje prvotne nadsenie opadlo. Citujem z webstranky podujatia: „Rodina je skutočne úžasná a výnimočná, lebo sa v nej rodia a najlepšie vychovávajú deti. Nikde inde sa to lepšie nedá. Nič iné nie je také výnimočné a žiadne iné priateľské vzťahy sa rodine založenej manželstvom nevyrovnajú. Rodina si zaslúži svoje výnimočné postavenie" Hrdí na rodinu je neformálna platforma, ktorá je tu: Pre každého, kto si stále myslí, rovnako ako my, že otec a mama nastálo sú to najlepšie pre deti! Pre každého, kto stále považuje rodinu a manželstvo za úžasné a výnimočné! Pre každého, kto vie, že bez generácií rodín našich starých mám, pramám a otcov a praotcov by sme tu neboli my."

  • 24. sep 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 821x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu